diumenge, 22 de març del 2009

I la Pinxa li va dir a en Panxo

En aquest moments estic realitzant el CAP (formació de professorat) per poder accedir a treballar com educador. Des dels inicis ja hem vaig plantejar com fer front a la tasca de rebre a diari 30 nois i noies amb diferents aspiracions; cada qual amb un repte diferent per encarar. Les classes de formació teòrica han acabat i ara em trobo davant les pràctiques on he d'aplicar i provar tot el que tinc en ment, i no és fàcil. He buscat ajuda en coneguts i en la pròpia experiència personal donat que fins no fa gaire era com ells de despreocupat, i en el camí he topat amb un llibret de no més de 100 pàgines amb una senzilla però entretinguda i edificant tira còmica que aniré penjant aquí, espero que ho trobeu igual de divertit i irònic que jo.

El Moviment Educatiu del Maresme (MEM) és una associació adscrita a la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya, formada per persones que treballen en diferents àmbits educatius.



"Les Esmandies" - Rda. O'Donnell, 94 2n

Mataró (Bcn)

08302

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada